Bannere – fange oppmerksomheten til potensielle kunder

bannere

Mange bruker i dag bannere som en del av sin markedsføringsstrategi, da de egner seg utrolig godt til å vise et klart og visuelt budskap til en lav kostnad. Med bannere får din bedrift mulighet til å flytte markedsføringen utenfor. Ditt trykk og logo vil sette seg i underbevisstheten til forbipasserende, og motivet på banneret vil dermed være gjenkjennelig for dine fremtidige kunder. Du kan få et banner i akkurat den størrelsen du ønsker, slik at flest mulig legger merke til det. Alle bannere leveres inkludert standard finish med kantforsterkning og øyer i hjørnene og for hver løpemeter. Alle trykk til bannerne er også brannhemmende og dermed godkjent for messebruk. Til innendørs bruk har bannere lang holdbarhet, men ved utendørs bruk må du regne med at fargene falmer litt etter ca. 6 måneder. Dette er imidlertid også lang nok tid til å tiltrekke seg mange interesserte kunder.

På denne måten er bannere en veldig god måte å fange folks oppmerksomhet og dermed skape litt publisitet, som til slutt typisk resulterer i flere kunder.

Høres dette ut som noe for deg, finner du her et stort utvalg av bannere.

Bannere er enkle å håndtere og sette opp

En av de mange fordelene med å bruke bannere for å formidle et budskap er at de er enkle å sette opp og transportere. De kan enkelt brettes sammen og henges opp på et nytt sted dersom du skulle trenge det. Bannere leveres med skinnesystemer, strips, gummistropper eller skruer, som brukes til oppheng. Et banner i et skinnesystem henger fint og er lett å håndtere. Bannere med strips eller gummibånd brukes ofte til stillas og trapper med gitter, da de er enkle å henge her og hvor de henger vakkert. Skruer brukes når banneret skal festes til veggen på en enkel og sikker måte. I tillegg til å være lett å håndtere, er det også enkelt å endre budskapet ditt med bannere, og det er et kostnadseffektivt alternativ til faste skilt, som kan være vanskelig å forholde seg til.

Velg riktig type bannere

Det finnes ulike typer bannere som passer til ulike formål og plassering av oppsett. Hvis banneret ditt for eksempel skal dekke et stort stillas, bør du velge type stillasbanner med små hull, da disse hullene lar vinden blåse gjennom.

Skal banneret ditt brukes på messestand eller i butikk, anbefales stoffbannere, som er et mer behagelig materiale som matcher andre typer tekstiler som ofte brukes på messer.

Et PVC-banner er et mer syntetisk og holdbart valg, som er spesielt egnet for utendørs bruk. Fordelen med PVC-bannere er at de har en blokkerende effekt, som gjør at lys ikke kan trenge inn.

Mulighetene er derfor mange, og det er viktig at du finner akkurat den typen banner i størrelsen som dekker dine ønsker og behov.